tisdag 26 november 2019

Omstart

Det har gått mer än ett halvår sedan jag senast uppdaterade bloggen. Under den tiden har det hänt väldigt mycket och mitt intresse för sparande och aktier har delvis fått stå tillbaka lite. Det har medfört att jag inte har köpt aktier i den takt som jag hade planerat och jämfört med 2018 ligger jag en bra bit efter. 

Under sådana perioder är jag väldigt glad att jag har ett månadssparande i fonder som sköter sig självt utan att jag behöver göra något. På så vis stannar aldrig sparandet upp helt utan det fortsätter rulla på om än i något lägre takt. 

Min förhoppning är att jag nu ska kunna uppdatera bloggen lite oftare. Jag ska också göra mitt bästa för att avsluta 2019 riktigt starkt och förhoppningsvis ”köpa ifatt” lite av det jag tappat det senaste halvåret. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar